zaterdag 22 januari 2011

Happy Birthday Lars

Vandaag is Lars jarig. Sweet sixteen. Happy Birthday.

2 weken geleden zei ik tegen Lars dat ik misschien in het ziekenhuis zou liggen op zijn verjaardag. Gelukkig kunnen we het vieren zoals altijd. Gezellig met vrienden en familie. Ik merk extra aandacht voor mij en ik wil eigenlijk alleen maar aandacht voor Lars. Het is zijn feestje. Maar het is begrijpelijk en Lars komt niets te kort.

Mijn kinderen hebben hele leuke vrienden. Stuk voor stuk. De aandacht die ik van sommige van hen krijg geeft me kracht.

Om 24.00 uur is het feest afgelopen (althans voor ons ouwelui). Jong en lui gaat nog ff naar de stad. Er is goed ingedronken bij ons. Zo gaat dat tegenwoordig. Een biertje in de kroeg is te duur. Lars begint om 23.55 zijn feest op te ruimen. Ik geef een gil: jongens even helpen. En binnen 5 minuten hebben een stuk of 20 jongemannen de lege flessen in de kratten, bierdoppen in de prullenbak de stoelen op hun plaats en eigenlijk alles weer netjes.

Het was een fijne dag! 

2 opmerkingen:

  1. Ja, het was supergezellig :-) Had je als vanouds weer helemaal op orde en gezellig gemaakt, Tam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tamara, gelukkig dat er ook fijne dingen voorbij komen, geniet ervan en probeer dit vast te houden..

    X Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen