donderdag 13 januari 2011

Droom

Vannacht heb ik gedroomd over oorlog. Ik kwam er maar niet achter met wie ik de strijd moest aangaan. En wanneer ik kon beginnen met het gevecht. Ik verschool me steeds onder bankjes die ik tegenkwam. Ik kwam ook steeds 2 mensen tegen, steeds andere stelletjes, die me zeiden dat ze nog niet wisten hoe en wat.

Er heeft 2 keer vandaag een mevrouw voor mij gebeld. 2 keer trof ze mij niet. ’s avonds om 20.00 uur heeft ze mij te pakken. Ze is van het Genetisch Centrum in Utrecht. Ze heeft voor mij naar Amsterdam gebeld of ze donderdag de 20e ook tijd voor mij hebben om een gesprek te hebben over het genetisch onderzoek. Ik mag van haar kiezen of ik het in Amsterdam wil of in Utrecht. Ik kies voor Amsterdam. Maar wat aardig van haar, ze heeft ongevraagd het een en ander voor me uitgezocht. En bovendien is zij de eerste die begrijpt waarom ik het genetisch onderzoek zo belangrijk vind. En ze heeft heel veel geduld. Weet je hoe fijn dat is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten